رئيس الوزراء يتابع إعادة هيكلة الجهاز الإداري ورفع كفاءة الأداء الحكومي
قنوات النيل المتخصصة تستعيد مجد "ماسبيرو" ضمن خطة التطوير
حبس المتهم بلصق علم إسرائيل على سيارته ودهس 6 أشخاص في كرداسة 3 سنوات
صناديق استثمارية جديدة لدعم الصناعة والمواهب الرياضية قريبًا
حقيقة رحيل إمام عاشور عن الأهلي في الصيف
النيابة الإدارية تفتتح 3 نيابات جديدة بالجيزة والسويس والبحيرة
خلاف مالي يعرقل انتقال نجم الأهلي إلى الرياض السعودي
التأمين الصحي الشامل ينجح في استئصال ورم نادر بقاع الجمجمة بالإسماعيلية
بعد مشاهدتها.. ماذا قالت إنجي علاء عن مسرحية "القضية اللي هى"؟
كشفت المؤلفة إنجي علاء طليقة الفنان يوسف الشريف، رأيها في مسرحية "القضية اللي هى" بطولة الفنان عمرو وهبة.
وقالت إنجي علاء: "من مسرح الفلكي اللي اشتغلت فيه سنين واتعلمت فيه من أكتر من عشرين سنة يعني إيه فن.. رجعت مش بس أتفرج على عرض (القضية اللي هي) المبهر، رجعت أشوف نفسي في أول الحلم".
وأوضحت إنجي علاء: "يوم هفضل فاكراه مش بس عشان رجعني لورا لأحلى أيام عشتها بس لأني بجد استمتعت بكل لحظة في المسرحية.. بجد الوقت عدى من غير ما أحس من كتر الضحك.. الضحك اللي بيغير فكرة ويوصل رسالة.. اللي بيثبت أن الكوميديا وعي والمسرح حياة".
وأضافت إنجي علاء: "شكرا للنجم عمرو وهبة ولجميع القائمين على العرض على فنهم الراقي وعلى أنهم واقفين جنب الشباب المبدع، اللي كل واحد فيهم اكتشاف، مؤمنين بموهبتهم وبيفتحوا باب للأحلام إنها تتحقق، الحمد لله إن لسه في أمل".

